Activitati

TRUPA ALBINUȚA
“UN PEDAGOG DE ȘCOALĂ NOUĂ”
Sub îndrumarea coordonatorilor Loredana Ionela Zapan și Iulia Deloiu Trif, cei 25 de copii și cățelușa Zita vă vor încânta, timp de 20 de minute, cu spectacolul lor dupa schița marelui I. L. Caragiale.
Sâmbată 15.06.2013 | 14.20 – 14.40 | Palatul Copiilor
 
LĂSTĂRAŞII – DANS POPULAR
Ansamblul s-a constituit ca formaţie de muzică şi dansuri populare acum patru ani.
Numele „LĂSTĂRAŞII” provine din trunchiul „MLĂDIŢELOR OTILIENE” ale ŞCOLII GIMNAZIALE „OTILIA CAZIMIR” IAŞI. Solista ansamblului este talentata interpretă Diana Elena Marcu. Am participat la concursuri. Unul care ne-a adus un premiu I a fost „CONCURSUL JUDEŢEAN DE FORMAŢII CORALE Şl SOLIŞTI VOCALI” , desfăşurat pe 1 iunie 2011.
17.06.2013  I 11:00-11:15 | Palatul Copiilor
 
SAMBA FLORILOR 
RITMURI LATINO
Ansamblul s-a constituit ca formaţie de muzică şi dansuri populare acum patru ani.
Numele „LĂSTĂRAŞII” provine din trunchiul „MLĂDIŢELOR OTILIENE” ale ŞCOLII GIMNAZIALE „OTILIA CAZIMIR” IAŞI. Solista ansamblului este talentata interpretă Diana Elena Marcu. Am participat la concursuri. Unul care ne-a adus un premiu I a fost „CONCURSUL JUDEŢEAN DE FORMAŢII CORALE Şl SOLIŞTI VOCALI” , desfăşurat pe 1 iunie 2011.
15.06.2013  I 11:30-11:40 | Palatul Copiilor
 
MOMENTE MUZICALE
Botoşăneanu Martus Alexandru va interpreta piesa „Barbut Lăutarul” de factură cultă, având asigurat isonul de un grup format din şase membrii.
15.06.2013 I 11:15-11:30 | Palatul Copiilor
 

 

CONCURS

,, CEA MAI CURATA CLASA ‘’

 

REGULAMENTUL CONCURSULUI

Scop

Implicarea elevilor in mentinerea curateniei din sala de clasa  si formarea unui comportament adecvat si responsabil fata de spatiul scolar.

Obiectivele urmarite si evaluate

1. Curatenia in clasa (absenta hartiilor si a gunoaielor  din banci, de sub banci si pardoseala)

2. Aerisirea salii de clasa

3. Pastrarea in bune conditii a mobilierului din clasa (aspectul pupitrelor si al scaunilor)

4. Mentinerea curateniei tablei (creta sau marker,  burete, apa)

5. Purtarea uniformei scolare

6. Consumarea cu grija a produselor alimentare (corn , lapte si mar )

7. Disciplina la clasa si comportamentul in timpul pauzelor

 

PERIOADA DE DESFASURARE

An scolar 2013-2014

 

MODUL DE DESFASURARE

Colectivele de elevi vor fi impartite in doua categorii:

I. clasele primar/gimnaziu care functioneza in aceeasi sala de clasa

II.clasele primare care functioneaza singure in sala de clasa

Cele doua categorii de colective vor fi monitorizate pe baza obiectivelor propuse, de catre Comisia de evaluare, notate si ierarhizate in vederea numirii castigatorului concursului.

 

COMISIA DE EVALUARE

Director, prof. Holic Catalina

Director adjunct, prof. Verdesi Brindusa

Invatamnt primar:

prof. inv. primar Ichim-Izvoran Nicoleta

prof. inv. pr. Paraiala Dumitru

prof. inv. pr. Paraiala Florina

Gimnaziu, prof. Lupu-Stefan Roxana

Elevii claselor a VII-a

 

EVAULAREA

Clasele vor fi evaluate cu note cuprinse intre 4- 10:

● zilnic se acorda o nota de catre  comisie, in  caietul de evaluare al concursului, cu mentionarea, la Observatii, a neregulilor constatate;

● elevul de serviciu pe scoala va aprecia, zilnic, aspectul claselor  completind cu calificative  (insuficient , suficient , bine, foarte bine)  o rublica in Registrul de monitorizare a absentelor.

 

MODUL DE PREMIERE

Punctajul final se calculeaza din media semestriala acordata de comisie + calificativul acordat de elevul de serviciu + punctajul obtinut la Proiectul ROREC “Patrula de reciclare“.

Colectivele din sala de clasa (primar si gimnaziu ) care vor obtine punctajul maxim vor beneficiaza, din partea scolii, de o excursie gratuita la sfarsitul anului scolar .